piasvedin

Regn, regn regn..

Publicerad 2012-11-06 09:28:10 i Allmänt

Det har pissat ner regn ästan varje dag i en vecka nu, eller kommer det en fin dag föls den av minst tre blöta, råa höstiga dagar. Drömmen vore en veckas snö med -5 sen en veckas vår då allt smälter bort sen resten av året sköna underbara sommar!
 
Saker rullar på bra nu för tiden, mitt schema har ändrat sig så nu jobbar jag morgon- eller efetrmiddagspass.
Så har kommit igån med gymmet igen, och skaffat mig en tänigsbuddy från kliniken. Och äntligen har jag haft tiden att komma upp på hästryggen igen oxå, helt obeskrivligt skönt! 
 
Har skrivit två prov i skolan redan, båda gick bra! så just nu hoppas jag på att om jag bara läger ner min enegrgi på det så kanke jag kn förkorta ett till halvår från mitt kontrakt! Då behöver jag bara utbilda mig i 2 år ist! Så håll en tumme för att jag klarar det! :)
 
Hoppas ni där hemma har bättre väder än Nürnberg!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela