piasvedin

Life goes on!

Publicerad 2011-11-03 11:38:33 i Allmänt

Det har varit lite smått mycket å göra den här sista veckan, skit fysikprov som jag inte ens vill prata om. Men det här har faktiskt varit en av dom bästa veckorna på länge!

Natalie har varit här och hälsat på här i Tyskland, självklart så bodde ju hon hos Nike, men vi fick några riktigt bra dagar tsm! I tisdags var det röddag här i Tyskland, då passade jag Nike, Natalie, och Tagney på att åka till en sån där höghöjdbana! Grymt kul men går runt och ser ut som en pingvin av all träningsverk jag fått! Lovar att man tillochmed spände tårna! Sjukt jobbigt men så jäkla sjukt roligt på samma gång!

Det ända jobbiga med att Natalie kom är att jag insåg hur sjukt jäkla mycket jag saknat henne! Och i dag tar hon flyget hem igen :/
Men livet går vidare, inte kan man sitta här och sukta efter saker som är helt omöjligt att dom händer! Näpp nya dagar nya tag! :)

Igår bjöd iaf min aupair familj mej på klippning och färgning hos sin frisör, lagomt snällt av dom :) gjorde inte nå spec klippte topparna och färga utväxten :)

Hoppas ni har det grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela