piasvedin

Geil!

Publicerad 2011-10-19 11:04:54 i Allmänt

Det här med blogg slutade ungefär på samma sätt som mina dagböcker slutade när jag var liten! Först var man duktig och skrev varje dag sen vart man stolt om man lyckas göra det iaf en gång i veckan!

Men Hanna bad mej börja skriva lite igen, fast helt ärligt så känner jag att det inte händer så supermycket i mitt liv just nu, fast jämfört med ett arbetslöst liv i hudik så händer det väll lite mer här i Nürnberg :)

Blogg.sr har ju en app nu oxå så jag skriver det här på telefonen vette tusan hur det kommer se ut men det blir säkert grymt!

Igår kom jag på att jag har en förmåga att övertänka saker, jag vrider och vänder på varje liten sak, kommentar eller händelse som händer i mitt liv! Oftast slutar det katastrofalt!
Så jag bestämde mej för att försöka sluta med de, för att en timme senare komma på att jag övertänkt det beslutet oxå!

Jag har ju slutat med att stoppa händer i hästmagar, hoppa hopprep med tarmar och inga mera penisoperationer... Smått tråkigt men ändå väldigt skönt!
Näe just nu består mitt jobb av att Gullan med en 8 mån bäbis, Eva heter hon har slängt in en bild på henne får se om den kommer med!

Känner på mej att det är dags att sluta innan det här slutar som en halv roman!!

Hoppas ni har det bra där hemma!
Tschüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela