piasvedin

Oj oj oj

Publicerad 2011-04-11 19:08:47 i Allmänt

Det har liksom inte blivit så mycket av att jag skrivit i bloggen nu på ett tag! Det här är som dagböckerna som jag hade när jag var liten.. fast höll ju på ett bra tag iaf :)

Jag har iallafall tagit årets första dopp :) Det var iskallt kan jag ju säga! Och det hade varit soligt hela dagen men självklart så just när jag kom upp från vattnet gick solen i moln!
Är det nå som vet varför solen blekar allt förutom oss? vi blir ju brunare! ska nog googla på det lite jag!

Här på kliniken går jobbet verklogen i vågor! ibland är det fullt i stallet sen nästa vecka är det knappt nått å göra alls! Men förra veckan var det opertion nästa varje dag så min anestesi träning kom bra mycket frammåt :) Den sista opn skötte jag och natalie anestesin själva! :)

I helgen blev det en shoppingtur in till nürnberg eftersom det är natalies fördelsedag på fredag så vart det klänningsjakt! Och jag har testat på både älg och bäverjakt men inget är ens i närheten av så svårt som klänningsjakt kan jag ju lova!

Idag råkade jag göra en liten tabbe... så att en av hästarna hade fått special mat utanförboxen så kollade jag i vad det var för nått men det vita visste jag inte var det var, så jag luktade men det luktade inget, så då tänkte jag att jag kunde ju slicka lite och se vad det smakade. Det smakade inte så mycket men först efter jag smakat kom jag på att det kanske inte alls var foder det där e! Och det hade jag rätt i! Det var lugnade medel eftersom att hästen skulle åka hem idag! :P opsidaisy! Men det är nog ingen fara det var bara en lite slick!

Det här med hulkwommen går verkligen i vågor det! ibland bestämmer jag mej för att äta jätte nyttigt och träna som en toker, men andra dagar tänker jag eh en tårtbit hit och dit och tre cheesburfare hit och dit det är jag värd!

Jag sökte ett jobb som verkar as bra på karolinska universitetssjukhuset igår! Det skulle ju vara hur grymt som helst! så nu får ni hålla tummarna! :)

Men nu ska jag faktiskt ta och röra lite på bena och ta mej en springtur :)
Tjuus!


Bjuder på en badbild :)


Borr i kinden


sen insättning av drenage




Färdigt! :)

Kommentarer

Postat av: Sabina

Publicerad 2011-04-11 20:33:19

Vad är de för skojigt jobb då?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela