piasvedin

Penisoperationer och anestesi!

Publicerad 2011-03-23 22:08:35 i Allmänt

Det har råkat ha gått ett tag sen jag skerv ett riktigt inlägg nu! Känns onödigt å skriva på dom dagar som det knappt händer nått på.. sen har jag nog varit lite lat oxå :P

För det har faktiskt hänt en hel del sen jag skrev sist :) Vi gick på europas största clubb det var grymt roligt fast hade förväntat mej ändå på nått sätt att det skulle vara större. Det var mer som massa clubbar i ett hus bara olika våningar än en stor clubb.

Här på jobbet har vi haft ganska lagomt mycket att göra. Melissa har nu berättat för cheff att hon ska sluta så nu får Natalie och jag lära oss allt mer saker! Som nu till exempel håller vi på att lära oss anestesin. För er som inte vet så är anestesi sövning. Det är ganska mycket att få in och lite små läskigt ibland men det är oxå riktigt roligt!
Fast när maskinen börjar pipa så kan jag ju säga att pulsen stiger ganska kraftigt! Det är så himmla mycket som kan gå fel om man bara är det minsta ouppmärksam!

Och jag måste ju berätta om vädret! Det är verkligen underbart väder nu! Och det ända som är kvar av min tyska sjuka är lite hosta. Hela den här veckan ska det vara så här fint väder, solen lyser här och jag har till och med fått mej lite färg :)






Dom här bilderna är från vad som skulle varit en penisampution men den
här hästen hade tur så han fick behålla pillifjonken kvar. Lite fix och trix
med kniv och brännapparaten så var den frisk igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela