piasvedin

Skit dag!

Publicerad 2011-03-18 13:54:17 i Allmänt

Allt som kan gå fel har gått fel idag känns det som!
Det regnar och blåser och jag råkade ta det gröna provröret i maskinen där det rödablodröret skulle vara!
Det var det första som gick fel sen har allt gått utför.
Två hästar kom in för röntken båda två fick avlivas.

Sen var det tid för matlagning, det spelar ingen roll hur rent köket är på morgonen efter frukost, när man kommer till lunch står det tio koppar och fullt med grejer på diskbänken.
Trångt som tusan med tre andra personer i köket ska man försöka laga till sig nån lunch, då välter jag ut tekannan över den rena disken! så när jag ska försöka städa upp det så går ett glas sönder. När jag äntligen fixat med disken och teet s så ska jag bara ösa upp maten. Men då tror ni inte att eftersom att jag öppnat fönstret när jag laga mat så har en plastpåse blåst och smälts fast på den avstängda men fortfarande tillräkligt varma plattan för att plasten skulle vara helt nedsmällt på plattan.

Men nej det tar inte slut än! Sen kommer städkärringen och börjar skälla på oss för att vi inte sopsorterar som ingen annan här gör heller! Och inte har hon sagt nått om det tidigare heller och hon står här och skriker att vi måste städa köket innan hon kommer men vi städar det där jäkla köket minst två gånger om dagen men just under lunch är det ingen idé eftersom att när folk tar påtår tar dom en ny kopp, så därför städar vi när alla andra har gått hem efter två.
Näe vilken jäkla skit dag kan berätta att det inte är en toppen glad Pia som sitter och skriver det här!
Men nu ska jag slänga mej in i duschen oc duscha bort den här skitdagen, för nu ska jag ladda om mitt humör till roadtripp till Prag humör och den Pia´n hon är bra mycket gladare hon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela