piasvedin

En helg i nünrberg

Publicerad 2011-03-13 16:22:47 i Allmänt

Jag körde på en lite vild chansning i fredags och följde med lite folk som jag inte riktigt kände ut till en klubb i Nürberg.
Det var kompisar till natalies pojkvän, var lite orolig först men han sa att alla var jätte shyst och att det var bara å ringa om det var nått.

Det blev en riktigt rolig kväll och natt för vi var ute till klockan 5 på morgonen! Det spelade ju ingen roll att det vart sent eftersom att jag är ledig hela helgen. Nu är jag riktigt glad att jag gjorde det för nu har jag faktiskt lärt känna lite folk häromkring. Dom jag gick ut med bor i Lauf och det ligger 10 minuter härifrån :)

På lördagen åkte vi in till Nürnberg igen och späelade lite bowling.
Första omgången gick det riktigt riktigt dåligt, men andra gången vann jag riktigt stort! :)
Jag har kommit på att jag inte gillar bowling så mycket för det är bara är det går bra för mej som jag tycker att det är roligt. När det går dåligt vill jag inte spela överhuvudtaget. Men allt som allt om man räknade ihop poängen från alla omgångar så kom jag tvåa :)

Idag har det blive en lugn dag dom sa att det skull vara fintväder idag men det är alldeles grått ute, fast tror att eftersom det inte blir nå gym ikväll så får det bli en liten promenad runt speikern. Men nu först lite lassange! Mums!


En bild på mommo, en av dom två katterna som bor här.
Är ganska säker på att hon inte är riktigt 100 i huvet!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela