piasvedin

How can we dance when our earth is turnning?

Publicerad 2011-10-21 12:57:32 i Allmänt

Ur tråkig dag i dag!! Normalt så jobbar jag från 9-4, men igår frågade dom om jag kunde jobba kvällen idag.

så min dag kommer ungefär se ut så här;
En skön sovmorgon visst, men sen är det dags att försöka tvinga min alldeles för lata fysikhjärna att börja arbeta, vilket oftast slutar med att jag endera känner för att sätta mig ner och tokgrina eller gå och slå till nån riktigt hårt på käften!

Efter det så är det dags å åka på jobbet, börjar 4 idag. Efter åtta sover förhoppningsvis Eva. Om hon inte bestämmer sig för att underhålla mig med hennes ljuva stämma i några timmar! Sen efter det brukar det sluta med att jag sitter på en stol i köket vid min dator. Fast frusen, tokrädd och ångrar varje gång att jag tittat på paranormal activity!! Usch fytusan så stort och läskigt deras hus är! Fb är min bästa vän sånna här kvällar!

Hösten är här i Tyskland oxå till och med minusgrade på natten här ibland :( Längtar redan till nästa sommar! Men just nu får jag nöja mej med att den här helt underbara pojken på bilden nedanför gör min vardag lite ljusare! <3





Hare super!

Kommentarer

Postat av: DORIS

Publicerad 2011-10-21 19:36:30

det kommer gå utmärkt på provet pipen!

Postat av: Stefan

Publicerad 2012-10-12 20:07:03

Du kan ge mig stryk....

Svar: haha sure!
piasvedin.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela